Értékesítési tréningek
A bizalom kiépítése egy értékesítő esetében gyors folyamatot feltételez akár személyes, akár telefonos kommunikáció kapcsán. Lovainkkal és kutyáinkkal való együttműködés sikere abban rejlik, hogy ezeket ösztönszerűen képesek szemléltetni, félretéve minden udvariassági és szociális formulát, melyek sokszor félrevihetik az értelmezést.
A figyelem felkeltése és megtartása ugyancsak fontos részét képezi módszerünknek, feladatainak, fűszerezve verbális és non-verbális kommunikációs elemek vizsgálatával, s helyes használatának szemléltetésével. Több éves értékesítői rutinnal és tapasztalattal várjuk a csapatokat, hogy közösen gondolkozzunk és tanuljunk az egyik legösszetettebb terület sajátosságairól.
Ha manapság megkérdezik, hogy milyen a jó értékesítő, pozitív tulajdonságok százait soroljuk. Értékesítési tréningjeink fő fókusza magán az értékesítőn van, ugyanis ha ő képes felfedezni értékei mentén saját stílusát, akkor természetes és hiteles folyamatokat generál majd a szakmájában.
Hiszünk abban, hogy erősen fogyasztói társadalmunkban már csak azok a szakemberek befogadhatóak és szerethetőek az ügyfeleknek, akik valóban figyelnek rájuk és hitelesen képviselik terméküket, valós igényeket szolgálnak ki és élményt biztosítanak. Ezekre az alapokra fókuszálnak tréningjeink, miközben jó hangulatban és mindenki számára emészthető és befogadható formában foglalkozunk csoportjainkkal egy különleges és élvezhető módszertan segítségével.